BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 7, 2010

It's JUNE!

Bulan June sudah tiba dan aku yakin ramai di antara korang gembira dan tidak senang duduk dengan kehadiran bulan ini.Ini adalah kerana untuk meraikan kelahiran blogger yang ke-20.Dan julung-julung kalinya,blogger ini akan menyediakan list bagi memudahkan orang ramai dan tidak pening kepala untuk mencari hadiah bagi menunjukkan kasih sayang mereka.Maka,berikut adalah perkara-perkara yang diingini:

  1. Kaca mata-kaca mata ini sudah memasuki tahun ke-4,so paham-paham la kondisinya dengan blogger yang ganas ini.
  2. Goggle-Bace betol-betol,ianya bukanlah google okay.Goggle diingini kerana blogger rajin swim dan goggle lamenye sudah hilang.
  3. Whey Protein-blogger ini sedang dalam proses pengembangan otot.Whey protein memberikan protein yang tinggi dalam proses pembinaan tisu-tisu otot.
  4. Pull-up Bar-Ini adalah alat dalam pembinaan otot juga.Kalau yang gempak sangat,bolehlah sponsor Gym fees sepanjang hidup.
  5. External HD-hadiah ini amat bermakna buat blogger yang tegar download muvee dan drama.
  6. Kemeja-Baju-baju kemeja amat diperlukan kerana next Sem blogger akan menghadiri banyak interview sempena permohonan internship.Dan baju itu juga akan dipakai next next Sem kerana internship.

Pendek kata,apa-apa sahaja diterima asalkan ianya praktikal dan boleh diguna pakai.Pastikan yang berkualiti agar ia dapat bertahan lama!


p/s:Kalau tak dapat bagi hadiah,cukuplah mendoakan kebahagiaan blogger dan semoga Taufik dan Hidayah dicurahkan kepada blogger.

1 comment(s):

Balqis said...

aku bg frenship everlasting je la eh haikal..hahahaa